Tisdag

Grått,grått och åter grått!

Länge sedan jag skrev igen. Det kanske är för att mitt liv inte är så intressant.

Men iaf i lördags hade jag match. Första matchen jag spelade forward, gick faktist rätt bra. Lyckades peta in ett mål. Lyckad premiär för mig iaf :) matchen slutade 4-4.
Efter matchen var det bara att åka hem och äta och sedan åka till "storstaden" Gunnerud till min älskling. Vi kollade på två filmer. Beck - Flickan i jordkällarern och You and me, and Dupree (kanske något stav fel) Båda filmerna va bra.
Åkte hem på söndag för var ju tvungen ut på skyltsöndan. Mysigt, men snön fattades. Kollade också på U-laget när dom spelade. Kollade bara 2 perioder men. Dom vann iaf.
Gjorde två fynd. Ett linne och en topp. ska försöka hitta bilder.

Idag så har det väl inte hänt värst mycke. Johanna började i min klass idag också ♥

Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

You, me and Dupree

2006-12-06 @ 15:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback