Sova

Ska nog strax gå och lägga mig och läsa min bok. A man namned Dave. Måste läsa ur den så fort som möjligt. Uhh! vad mycket jag har i skolan att göra nu. Svensk: Bokrecention,redovisning om ett vafritt ämne, skriva klart om Herkules, Engelska: Läsa ur boken, göra en pressentation av boken och en bokrecention.  Samhäll: Prov den 20, Historia: prov till fredan.
Kan bara säga att samhälls programet suger ibland. Ibland är det inget som ska göra och så kommer allt på en gång.
 Men typ alla "moderna" lärare blir så kallat utbrända, kan inte jag också bli det då? Nej nu ska jag inte vara elak mot lärarna. Mohaha

nej nu ska jag läsa.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Dreamteamparty

Great site. Good info


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback