Söndag

Nu har helgen gått. Synd, men ändå bra. För det närmar sig jul lovet. :)

Fredag:
Tränade för lucian. Gick jätte bra :) Efter det så åkte jag, madde och johanna ner till älvstranden för att kolla på innebandy. Satt en gubbe brevid madde som var helt galen. Skrek åt domaren massor av gånger och klagade på att Hibs spelade dåligt. Ville bara säga till han att gå ut. Sen var det hem att kolla på tv och sova.

Lördag: Gjorde historia och tog det lungt. Sen bar det va till Gila för att sedan åka till Torsby kapell för att gå lucia. Det gick gallant! Nästan. Om man inte räknar med när madde sa fan och när vi tappade bort oss :) Fick varsin twister påse, fick också dela på den eftersom Ida hade dragit sig ur i sista stund.

Söndag: Gjorde klart historian. Är klar med alla 78 frågorna. Utom några som jag ska fråga om. Sen så har jag och mamma tagit fram alla tomtar. Sen så har jag inte gjort så mycket mer. Ska nog snart gå och läsa och sova.

I morgon blir det handling för tisdagen. Hoppas vi får det riktigt roligt :)

Dålig, dålig stil! Det är inte den första gången och inte det sista antar jag heller?!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Vi ska ha så kul imorrn! Jag längtar.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback