Snö!

Det kom några snö flingor idag :)

Idag så har jag, Gila och Sofia vart ute och köpt julklappar. Fick till Jimmie, Kari och Terese. Ska ut imorgon och köpa en sak till Elena.

Blir inge Grums i morgon för mig. Delvis för att jag är lite förkyld och att vi är för "många". Då kunde vi väl bara tagit vårat lag. Vill också vara en av dom som vet att dom alltid har en säker plats att få vara med. Tycker det var mycket elakt mot anna och sofie, för dom var inte ens förkylda. Så ska dom inte få spela något.
Tar det jävligt hårt varje gång jag får veta att jag inte passar in!
Iofs det finns nog en viss person som spelar en stor roll i det hela.
Jag vet att innebandyn kommer såra mig fler gånger. Hade just kännt att jag blivit lite bättre men det sjönk direkt igår.


Någon gång ska jag bli bäst på något.

Imorgon är det sista skoldagen som vi ska arbeta på. Gött!! Fredag, blir det jobba, lördag likaså. Pengar pengar :)

Nej har inget mer.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback