Snart 2007

Vilket liv jag har. Sitter vid datorn på nyårskvällen. Men men,

År 2007 så ska jag ändra på allt. Jag vill bli någon. Visst jag är någon men det är svårt att förklara. Det är lättare så här. 2007 ska bli ett mycket bra år för mig :)
2007 ska jag bo på styrkan! Jag betsämmer mig nu. Styrkan blir mitt andra hem ;)

Sitter och väntar på att min galna granne ska komma och anklaga mig för att jag skjuter raketer, men jag gör inte det. Han är lite sjuk. Han stog och kikade i fönstret förut när jag tände marchaller. Allmänt konstig!

Det som vart mycket bra med detta år är att jag och min mamma kommit varandra mycket närmare. Mycket bra. Både jag och hon känner friheten i vårat hus nu. Vi satt och åt i går så sa hon: Fan va vi har det bra! Vi får och kan göra vad vi vill, när vi vill.
Älskar min mamma.


Nej ska gå nu

Bye!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahah.. typ tre som har läst min blogg :D REKORD! tack för kommentaren ;)

Postat av: Sister

Hm, pogg har jag inte en aning om vad det är- men inlägget efter står det vad det är- en purpurplatta- :-) Lycka till med Ditt Nya År !

2007-01-01 @ 04:04:21
URL: http://sisterofpain.blogg.se
Postat av: Gila

Låter härligtmalin. Du vet, alla vi, nära och kära vänenr finns här för dig..och maggan:D Härligt att höra vad ni har att säga varandra. Ni rä så söta tycker jag. Jag hänger med dig tills tyrkan, så fota jag kan-. och du sak edm på pumpen:P haha. Lycka till edmår 2007 malin, du är värd det bästa! Och ajg finsn här för att hjäkpdig..så gott jag kna.

2007-01-02 @ 15:13:49
URL: http://gila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback