Onsdag

Har studiedag idag. Rätt gött att sova länge.
Har inte gjort ett dugg idag. Sytt en gardin skulle ha forsatt men tyget räckten inte, så har jag sytt ett kuddfodral också. Skulle egentligen gjort historia så det blir det nog nu.

Har träning ikväll också. Är inte så där jätte sugen för jag tror det blir rätt tråkig träning för vi har ingen match till helgen. men men.

Måste också tillägga att jag fick Vg- på min uppsats. Bättre än jag hade förväntat mig. Hade förväntat mig ett G. Måste också plugga stenhårt tills historia provet och samhällsprovet. Har samhälls provet dagen innan vi får jullov. Tragiskt.

Nej för nog gå ner och sätta mig med den kära historian. För väl nö plugga så jag imponerar på Hasse Hare ;)

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback