Lista

Hittade en lista förut, så jag kan väl roa mig med den nu.

Klädsel

Vad har du på dig idag: Svarta jeans, brunt linne och en mönstrad tunika
Vad använder du just nu för skor: just nu har jag inga skor på mig ;)
Favoritfärg på kläder: min garderob tror jag består mest av mörka föger och så har jag några mönstrade saker och så.

Senaste person som
Sov i din säng
: Jag
Du pratade med: Mamma
Du gick på bio med: Hmm, de va nog jimmie, Gila och robin tror jag.
Du gick på stan med: Med Gila och Sofia
Skällde på dig: Mamma antar jag

Senaste
Låt du hörde
: Pink - Runaway
Film du såg: Date movie? tror den hette så.
Mat du åt: Mos, fiskpinnar och broccoli
Kram: Jimmie
Puss: Jimmie
Känslan: Blandat
Ilska: Igen aning
Resa: De va mog Ullared i sommras
Glädje: ?
Dröm: Kommer inte ihåg…
Boken du läste: "A man namned Dawe" by Dawe Pelzer
Personen du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Pappa tror jag
Gången du åt en 7-eleven korv: Har faktist aldrig ätit någon korv därifrån
Gången du var utomhus: Förut när jag gick in från bilen
Gången du sov: Dennatten som gått nu
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var i förregår tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback