Jul

Så var julen över. Den var iaf bättre än dom 2 sista ären. Slapp sitta hemma med mamma och rickard som förut.

De jag fick i julklapp var:
Av mamma
* Randig stickad kortämrad sak, vet inte vad jag ska kalla de för men. Från only/L-store
*Mönstrad tunika/klänning från vero moda/L-store
* vatten flaska med mitt namn
*En grön mixer från OBH nordica
*Örhängen
*Helly hansen flece jacka
*Miniräknare
*strumpor
*Randig tröja från Gina tricot
*Röd tunika från Gina tricot
*Randigt linne från Gina tricot
*Lila linne från Gina tricot
*Spelet, Med andra ord

*200 kr av Farmor
*150 kr av moster och Christer
*Tomte av moster och christer
*50 kr av Kerstin och Ivan

Av pappa
*Randigt linne från Gina tricot
*Brun stickad tröja från gina tricot
*USB minne
*500 kr

Knivset av sivan,elena och kari

Tror de va allt.

Det enda som jag inte fick som jag ville ha var en digital kamera, men iofs tror jag har två stycken men dom fukar inte, så jag kanske ska lämna in dom och se om det går att laga. Tror knappast de men.

Vill ner på mellandagsrea också men det kan bli lite svårt. Mamma jobbar ju hela veckan, men hon kanske är ledig på lördag för hoppningsvis.

Hoppas de är bra väder i morgon för då tror jag att jag ska gå till styrkan. Träna och sedan sola tror jag.

Nej nu ska jag in och kolla på H&M

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback