Fredag

Äntligen fredag!

Var i karlstad idag. Hittade mig ett par skor. Hör och häpna! Fast dom är för trånga så jag har lagt i blöta handukar så dom töjer ut sig. Hoppas de annars åker dom till skomakare Börje så får han fixa dom till mig. Köpte mig också två tröjor och ett linne. SKulle ha haft mig en väska och fler linnen, men ska kolla på söndag här i hagfors om jag hittar något.
Är hur trött som helst nu. Ska nog snart sova. Kom ju hem från karlstad typ 22:00. Rickards tåg var väl så klart försenad till karlstad. Sånt händer.

I morgon blir det match och sedan hem till älsklingen antar jag ♥

Söndag blir det antagligen skyltsöndag med flickorna och kolla på match ♥

nej har inget mer

Bye!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hmm, lånade din bakgrund om du inte har något emot det?! Tills jag hittar en egen som jag tycker lika mkt om :). Men säg till om du vill att jag ska ändra, så gör jag det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback