:)

En lista igen :)

Ditt namn:
Christina malin ericsson
Längd: ca 1,77
Spelar du något instrument: nej
Vem vet mest om dig: Alla vet något speciellt, men mest vet nog Jimmie
Vad vill du ha just nu: Lite snö skulle inte skada
Vilka sjukdomar har du: Inga, men astma och handleds problem
Fobier: VATTEN är mycket obehagligt

Känner du en snygg kille: ja
Har du körkort: nej, inte än
Åsikt om jultomten: Ingen
Vill du gifta dig: Ja de tror jag iaf
Din hårfärg och frisyr: Lite längre än axlarna och mörkt och tråkigt
Skolväska just nu: En brun skinnväska

Har du glasögon: nej
Hur ser din plånbok ut: svart skinn från björn borg
Favorittv-program: Började kolla på ett nytt för någon dag sen som heter Work out, man får följa Jackie om hur det går för henne att driva sitt gym Skysport.
Vad köpte du senast: julklappar
Hur mycket pengar har du: just nu så är det rätt mycket faktist
Hur svarar du i telefonen hemma: Arä Malin
Senast kramat: Jimmie
Vem sov du hos senast: Inatt sov jag hemme men sist jag sov hos någon var Jimmie
Stjärntecken: jungfrun
Ögonfärg: brun

Kall favoritdricka: Fanta eller juice
Varm favoritdricka: Te
Säger ofta: ?
Saknar du någon: inte någon viss person men det känns lite ensamt här hemma
Du fikade senast: De va ett bra tag sedan de
Bästa tecknade film: vet inte
Kan du laga mat: Ja de tror jag väl. Hade iaf MVG i hemkunskap :)
Vad tycker du om fötter: Har ingen direkt fobi för dom iaf
Är du smart: nej inte va jag tycker
vad skulle du vilja äga: En walk in closet och ett stort fint hus!
Har du homofobi: nej
Om du var ett djur vilket skulle du vara: vet inte
När och varför grät du senast: förra veckan tror jag de va, och varför de spelar ingen roll nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback