:D

Föreslog för mamma att jag ska sätta upp en klädstång där jag har min stereo i sovrummet, det hade hon inget emot. Hon sa också att hon har sån på sitt arbete. Så till måndagen blir det att åka upp till järnbolaget :) Ska ju ut i morgon så ska jag kolla om det finns några snygga galjar, men vart hittar man de i lilla Hagfors? Madson eller Janssons kan ju ha men tveksamt.
Måste egentligen lägga nytt golv i mitt sovrum, trä plankorna är ju framme där jag ska ha klädstången. Men annars så kan ju jag dra bort den fula plastmatttan och få fram trä och slipa och lacka det mörkt :) Riktigt bra ide tycker jag. Men det kan bli lite kallt tror jag. Men finare :P Får se vad mamma säger om hon är villig att hjälpa mig.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Nej nej nej! hett int på med nö nu!

2006-12-30 @ 01:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback