Torsdaaaag!

Fint väder ute, oj oj oj. Då borde man ju gå ut och gå. Jag tänkte på igår, varför finns det inte hunduthyrning? Det skulle ju vara perfekt! Man hyr en hund när man har tid. Det kankse är en affärsidé ;) Jag skulle ju kunna gå ut med katterna, men va fan den ena är så "frösen" så han går inte utanför dörren, den andra är rädd för alla ljud och allt och alla som rör sig.

Vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska åka till styrkan nu eller om jag ska gå ut och gå. Känner mig nog mer peppad på att åka bort till styrkan och köra ett styrkepass.

Tänkte jag skulle slänga i lite färg i håret se också, det börjar bli tragiskt! Vill göra något nytt igen, men det får vänta till ekonomin blir bättre, när jag får jobb vill säga.

Nej kankse ska ta och slänga på sig träningskläderna så det händer något idag.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Du kan få hyra min vovve, haha. Lovar att du kommer få armmuskler av att va ute och gå med henne :P. Iaf ute på stan, haha.

Postat av: malin

Jag får göra det :P haha!!

2010-02-18 @ 14:30:16
URL: http://malinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback