Fredag

Oj jag är så jäkla sleten nu. Har varit på spinnig, pressade mig lite extra och sen har jag burit möbler och kartonger. Har lastat in nästan alla Rickards saker i kärran och bilen. Imorgon bär flyttlastet av mot Stockholm, utan mig.

Idag har jag inte gjort så mycket mer. Har startat en ny blogg för mina smycken.
www.MadeByMalinE.blogg.se
Har bara lagt uåpp ett armbnd än så l'änge, men det finns lite annan information. Trodde jag skulle få smyckesdelar idag, men icke. Har inga bindningar kvar, så jag kan inte göra något alls. Tråkigt!!

Imorgon blire match i Forshaga och på söndag blire jobb i Branäs. Härligt! Hoppas det blir en lång dag i Branäs!

Gå in på www.MadeByMalinE.blogg.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback