Work, work!

Har arbetat idag mellan 10:15 och 15:45. Blev att en kort dag idag, lite tråkigt eftersom det var sista gången i Branäs för denna säsong. Hoppas jag får komma tillbaka nästa igen :) Har trivts göör bra! Även om det är jobbigt att åka. Så nu är jag officiellt helt arbetslös, antar att det kommer jag vara tills sommaren, om det inte skulle råka att bli ett positivt svar på alla mina hundra tusentals jobbansökningar. Men Ida kommer ju hem snart så då kommer jag att ha fullt upp:P

Idag i Branäs vare nästan helt öde, som mest på parkeringarna vare 4 bilar,och ingen i backen. Kul att jobba vid liften, han som gjorde de såg inte ut att ha speciellt roligt ;)

Imorgon blire nog en promenad med Sandra om vädret tillåter, vet inte vart det bli men de ska nog lösa sig :P

Nu ska jag käka godis som jag köpte förut. GÖTT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback