25 november

Har nu tagit svinsprutan. Gjorde inte alls ont men det börjar känns jämt lite nu. Får se hur det är till morgonnen då. Innan jag var till vårdcetralen var jag till AF. Hände väl inte så mycket där. Är iaf med i ungdomsgarantin nu. Efter jag tog sprutan åkte jag, Ida, Linda, Sandra och Jocke till wiener och fikade/åt lunch. Sen tog vi ett varv på stan. Sen hem å vänt på träning. Sandra och Jocke vart med upp, skjutsade Jocke till Våle och Sandra vart med på träningen. IDag var det en riktig skitträning, inget var bra alls. Men men, sånna dagar ska också finnas.
Efter träningen åkte vi och hämtade Jocke, där stannade vi ett tag också. De hade köpt världens finaste boxerbäbis. Jag vill ha en! Han va att för söt! Finns inge sötare hundar är boxer!!

Buuuhhhäääää! Ida åker imorgon! Fan vad jag kommer sakna henne!! Hur ska jag klara mig? Hoppas jag kan åka upp den helgen jag tror jag är spelledig. Skulle ju vara gräjt! Hoppas jag hinne träffa henne en sista gång imorgon!!!!

Ska väl sova snart. Upp tidigt tänkte jag!

god natt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur många gånger måste jag säga till dig att uppdatera;) Vill ju veta vad som händer i ditt liv:P

2009-12-01 @ 16:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback