Söndag

Dagen började med att kolla lite på tv och sen satte jag mig faktist med samhälls uppsatsen. Det blev inte så jätte mycket gjort, men lite iaf. Telefonen ringde, jag och mamma blev bjudna ner till karléns väg på våfflor, det var gott :)
Medans vi var där gjorde vi upp att jag skulle med elina och camilla ner till älvstranden och simma. När vi väl var där så passade jag och Elina på att pröva det nya stå solariumet. Det var effektivt men det är skönare mer vanliga för då somnar man till lite också, mer avslappnande.

I morgon ska jag ner till elina igen för att göra lite skolarbete plus att hon bjuder mig på mat.

Jag funderar starkt på att gå och lägga mig, riktigt sleten! Läsa i Ängeln på sjunde trappsteget ska jag göra också.


Solariumet-
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback