Hatar nagellack!

Hatar nagellack som aldrig kan torka! Billig skit!
Kände för att ha lite färg och inte vara en grå människa, men de gick inte värst bra för att nagellacken verkade vara gammal, inte länge sen jag köpte den men. Får väl ta bort det och sen måla på något annat.

Ska snart gå och duscha och sen sova. Men först packa idrottskläderna och ta fram kläder för i morgon. Det känns som om det inte finns något i min garderob längre, men ändå är det fullt. Det är skumt! Men något hittar jag väl förhoppningsvis.

Imorgon är det fredag, gött! Helg behöver jag nu känner jag, men jag måste göra skolarbete då också. Bla projektarbetet, samhälls uppsatsen, läsa svenska och engelska bok. Sen borde jag göra två svenska och en engelska bokreccention. Och sen även allt det andra i engelskan. Historian också borde göras, men även också träna på IR prov och psykologi prov. Nej nu kommer den där jäkla ångesten igen! Stress och ångest! Får börja direkt i morgon och sätta mig och träna på proven iaf, kanske hinner och göra det innan idrotten i morgon också.

Nej nu ska jag dra mig till duschen.


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback