090215

Har nu lagt in lite saker på tradera, hoppas det blir sålt nu. Jag har märkt att jag har mycket som bra ligger och skräpar, mycket kläder som jag tyckt varit fina i affären men sen när jag kommit hem har de varit hur fula som helst. Många smycken har jag också som jag köpt på tex rea bara för att de var billiga. Stöllit! Ska ta och rensa ur garderoberna och skåpen mer nån dag och se om jag hittar något mer som jag kan göra mig av med.

Känner att jag är lite trött faktist. Ska kanske packa för i morgon, duscha och sen lägga mig kanske. Förhoppningsvis är jag då pigg till morgonen.

Imorgon är det skola från 8 till 4 som gäller, eller halv 4 blir det väl. Sen hem äta, träna lite på prov, sen träning och sova.
Tisdan blir skön, slutar vid typ 12 eller 1 tror jag. Då blir det styrkan, träning och solning sen massa träning på prov, ska fan inte få ig på ett enda prov nu! Så ända fram till studenten kommer jag inte ha något liv alls. Men de är ju inte långt kvar. GÖTT!!

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback