Måste tillägga...

att jag köpte mig två solglasögon för 5 kr styck på hm igår :)
Fynd fynd fynd. :D
Ett hm i hagfors vore ju perfekt.

Kommer man på att jävlar jag behöver ett helt vanligt linne eller en
helt vanlig t-shirt finns det inte i hagfors för ett bra pris. Eller kommer man
på att man typ behöver en ny ögonskugga bara för kvällen då finns inte de.
Eller visst finns men till ett skyhögt pris.
De varett jätte bra argument till varför hm borde komma hit :)


Nu väntar jag på att seg Madde som bara sover ska vakna. VAKNA NU!!
Själv så vaknade man vid 8 i morse för att katterna sprang så det lät
som det var elefanter.




BYE!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Nu är jag vaken & har till och med duschat ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback