Måndag

Måndag och första dagen efter helgen.

Helgen bestog av bla 80-års kalas. Min farmor blev de i lördags.
Det var många folk faktist och jag tror farmor uppskattade de mycket.
De kom från stockholm också, det var roligt. :)
Man kanske ska åka dit snart igen! Iaf någon gång mer innan sommarn.
Påsk kanske skulle passa.
För nu till veckan blir det renovering! :) Till helgen också. Började
även i det lilla rummet i går. Bort med tapeten, bort med golvet också.
Under den fula plastmattan låg det ett underbart trägolv.
Det behövs ju slipas och lackas, men det fixar vi att! :)
Ska lägga upp före och efter bilder när detär klart ska ni se. De få som läser
detta:D haha!

Dagen i skolan gick bra. Riktigt bra på svenskan när vi pratade om boken.
Det hade jag inte väntat mig.

sen på körskolan gick de också bra, klarade fas A :)

nej nu ska jag kolla på tv.

BYE!

Kolla in
www.mymarket.se

Kommentarer
Postat av: Karlamalie

Excellent site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback