Ett tag sedan

Ja nu var det ett bra atg sedan jag bloggade. Har inte haft tid att sitta så mycket vid datorn.

Ja det har väl inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Lite mycket att göra i skolan, men det är det väl nästan alltid.
 
Idag så har jag vart iskolan. Hade sovmorgon idag, mycket gott. Riktigt härligt väder idag också.
Efter att jag hade slutat kl 16:00 gick jag till Ica för att möta Gila, så vi köpte oss glass. Gick till gärdet men där var det stängt. Fan! MEn det fixade sig ändå. Sedan var det bara tt vandra hemmåt i den sköna solen. Riktigt varmt idag.

Har även vart till styrkan idag. Prövade dom nya tränings maskinerna. Riktigt smarta ju.

Nej har inte tid med detta längre.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Gila

Du blir för antidator nuförtiden Malin. Alla sviker mig för det fina värdet;) och skolan! Hallå, prioritera datorn emra!!! ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback