Hemma igen

Nu var jag hemma igen. Gick förut upp till mammas jobb och var där till kl 15:00 då åkte vi hem.
De va rätt skönt att gå lite men det blåste ju som bara den.

Är riktigt sugen att träna nu. Och det blir det ikväll!! GUT!

Har inte berättat för mamma att jag beställt klänningen och tröjan och satt det på hennes konto. inte bra, men det blir lättast att ge henne pengar när jag hämtar ut kläderna. Så det kommer bli rätt ändå. Ca 400 kr tror jag det blir.

Skulle ju gjort engelsk och svensk bokrecention idag. Det blev inget. Engelskan behöver jag hjälp med och dom sista veckorna i skolan så var våran lärare i engelska s.k sjuk. Och jag behöver hjälp av henne.

Nej ska nog gå ner nu.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Arnjenny

Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback