Projektarbete idag också.

Har arbetet med projektet idag också. Det går framåt och det känns som jag ser ett slut på detta. Hoppas det iaf. Fått ihop 32 sidor nu. Ska kanske börja med slutsats i morgon eller göra någon mer fråga. Får se, får se.  
HAr inte gjort så mycket mer än det idag. Var bord till Linda förut och lånade hennes religions saker och kopiera.

Har nyss kommit hem från Nina, försökte än en gång att fixa datorn men skivan funkar inte för att ominstallera hela datorn.  Skit! Men jag tror det fixar sig när jag får ett annat program.  

Funderar på hur jag ska göra om jag kommer in i karlstad, om jag ska pendla eller skaffa lägenhet. Jobbigt att pendla men dyrt med lägenhet, jag vill inte ha massa lån. Men kanske ska inte ens tänka på det, får se först om jag kommer in. 

Tror jag ska ta och titta på tv, finns väl inget som vanligt. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback