ännu en vecka

Då har det gått en till vecka. Men den var inte alls som alla andra veckor. Har nämligen jobbat från tisdag till fredag. Dom flesta som känner mig vet om att det värsta jag vet är att bli väckt av någon som ringer men jag älskar verkligen när det är chefen som väcker mig :) Har varit en riktigt rolig vecka på jobbet, har även varit på info möte av Tork, blev sponsrad med ett paket toapapper. Det kan väl aldrig vara fel ;) Har även tvättat min mobil under vecka, i tvättmaskinen. Riktigt lyckat! Så nu har jag min gamla som inte funkar som den ska, men men. Får väl försöka köpa ny nån gång.
Träning denna vecka har väl varit lite så där med, har bara hunnit med innebandyträningarna och har inte varit på styrkan en enda gång, gillar itne alls när det blir så. Ångest! Ska att försöka ta igen det nästa vecka, ta tag i allt igen, funkar inte riktigt längre som jag vill.. Imorgon avslutas aftonbladets tävling också. Bara att hoppas sen, den 6 december får man reda på det.

Idag har jag väl inte gjort så värst mycket, sov till halv 12. Var vaken till halv 3 inatt, vet egenligen inte varför, eller kollade väl på en film men den var inte så där jättebra. Har iaf städat badrummet idag, behövdes att! Har också varit ner till älvstranden på innebandy, herrarna men de förlorade i sudden. Tråkigt för de spelade riktigt bra! Efetr det blev det mat på värmullen med Linda och Johan, snarjade att ett bra tag. På tal om innebandy så har en ann också match imorgon mot sunnanå. Vinst ska de bli, inget annat finns.

Kommande vecka ser ut att bli som vanligt, sova äta träna sova äta träna. Men på tisdag blir det lite annat, ska ner till Karlstad och träffa några tjejer från uni som är enormt saknade. Gick ju på uni i bara 6 veckor men träffade många härliga människor som är värda att hålla kontakten med!

Tror inte det är speciellt bra att sitta själv en lördagskväll och skriva blogg. Många tankar och funderingar kommer upp..







Lika bra att gå och lägga sig nu, onödigt väntande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback