:)

Tss! Det är att en hel del som är inne och läser även om jag inte skriver något :P Kanske ska skriva lite i bland då?

Aja!
Helgen har varit helt perfekt, eller vissa saker kunde väl ha varit bättre.

Fredag: Kommer inte ihåg, eller jo jag jobbade på¨janssons till kl 4, sen järnbolaget 4 till 6.
Hem, byta kläder osv sen värmullen med sandra, johanna, linda och ida. Ica, köpa godis, hem till ida. ¨

Lördag: Jobb på järnbolaget 10 till 1. Hade en kund jag trodde jag skulle bli helt galen på! Förklarade massa gånger hur han skulle koppla ihop slang och kopplingar. Han fattade inte, svenne förklarade samma sak, han fattade inte. ÅÅÅÅÅ!!! Sen hem, var tvungen att sova, var helt slut. Hade ju jobbat flera dagar i 11 timmar, jag är ju inte van att jobba, men jag klagar inte. Jag lever livet nu! Ida ringer och väcker mig, övertalar mig att bli med ut. Åker till Nina, kollar på bäbis. Hem, duscha, fixa. Till pär, en till jimmie, sen till pär, sen till brygga, sen till pär. Kollade på film med jossa och pär. Blow, den skulle ju vara såååå bra enligt dom, men vette fan ja. Kanske berodde på at jag var så trött :P Aja, en göör trevlig kväll/natt iaf.

Söndag: Sova! Sen besöka älskade farmor i torsby, men hon sov, ville inte väcka henne. Infektioner hit och infektioner dit, och till råga på allt så har hon stenar i gallblåsan. Min lilla farmor!!
Kvällen tillbringade jag hemma hos ida.

Idag har jag hållt på ute, klippt gräset, trimmat, rensat ogräs. Sen träning, 4 pers! Woho!! FY FAN!

Nu fåre bli natten för mig, ska upp och jobba för jansson i morgon.

Hej da, hej da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback