God morgon, god morgon!

Eller nått sånt, det är ju lunchtid egentigen nu ju. Men jag ställde ingen klocka idag, så jag sov till 10:45, det var att riktigt skönt.

Dagen för mig blir att lugn som vanligt. De vanliga rutinerna ska väl göras, åka till styrkan, hem och äta, titta på tv, sitta vid datorn, packa och åka till exär på träning. Men just de, innan träningen i exär så ska jag med pappa till styrkan. Han har fått 14 dagars gratis träning av mig där.

Det verkar som om jag får sitta kvar här i soffan ett tag till innan jag åker till styrkan, Busen har nämligen lagt sig i mitt knä.


Kommentarer
Postat av: Saidvilde

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback