Dålig uppdatering + nya smycken med stansning

Jag vet, jag är väldigt dålig på att uppdatera. Tappar suget väldigt snabbt. Men ska försöka bli bättre.
Har iaf gjort två nya halsband med stansning. Ett till mamma och ett till farmor som hon ska få idag eftersom hon fyller 82 år.


Den andra bilden är dålig, va väldigt svårt att ta kort. Men det står i Malin Rickard.

 





Det är bara att höra av sig om du funderar på något eller är intresserad av något smycken. Till stansning har jag alla bokstäver, alla siffror och &-tecken.

Nu ska jag ta och beställa hem lite smyckessaker, börjar ta slut på det ena och det andra.

Föresten, är du in på järnbolaget något passa på att kolla på mina smycken som står vid disken :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback