Varför rubrik?

Varför ska man ha en rubrik? Onödigt! :P

Har väl inte gjort så mycket idag, en helt vanligt dag.
Promenad med Sandra i 1,5 timmar, klädde mig alldeles för mycket. Så det blev att väldigt varmt till slut. Lagade en ny middag idag som jag aldrig gjort. Vegetarisk risotto blev de, och det var mycket gott!! Det blire till lunch imorgon också. Sen till middag blir det ett nytt recept på köttfärssås. Det ska nog bli bra det också.

Har fått in lite beställningar på¨halsband med stansning, kul! :) Så det ska jag fixa med imorgon.

Och Madde, jag tror jag har fixat ett armband du gillar :P Ska väl lägga upp bild på de andra bloggen så får du se. Men det blir inte förrän imorgon de.

Nu ska jag ta natta, lösa lite korsord innan jag släcker lampan. Hjärnjympa är bra, kankse slipper bli senil då :)


Kommentarer
Postat av: Madelene

woho! :D. då ska jag kika ;)

Postat av: malin

Men som vanligt är jag seg som faaan så jag har inte lagt upp någon bild. Men idag ska de komma upp. :)

2010-04-21 @ 14:57:43
URL: http://www.MadeByMalinE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback