Tjoho!

Länge sen här igen! :D
Det har väl inte hänt speciellt mycket sen sist men.

Helgen var lugn, spelade match på söndag som gick så där. Jag har iaf skaffat mig ett SVART blåmärke, dä ni!! KUNG! :P

Idag så sov jag till 11 typ, jobbig natt med en katt som skrikit. Ingen som vill ha honom på nätterna? Gick upp, åt frukost och tog mig en promenad upp till mamma och kollade lite om dom fått in något nytt. När jag var nöjd och sett allt gick jag hem igen. Åt lite mat och sen gick ut med katterna. Varför egenligen får katter gå löst ute men inte hundar? En del har som svar då att katter är rovdjur. Men vad är inte hunden då? Något att tänka på :P

Fick även hem mer saker så jag kan göra fler smycken, kommer nog mer imorgon, så jag vet vad jag ska göra då.

Vid kvart över sex åkte jag upp till exsär, skulle vara med och träna 97/98/99 tjejerna. Det var faktiskt riktigt roligt och det gick ovanligt bra för mig, för att vara första gången. Får se om jag ska vara med dom på matchen på lördag.

Imorgon vette fonken vad det blir mer än att jag kommer sitta och göra smycken, haha! Kanske ska ta och rasta dammsugaren, det skulle behövas. Äsch det spörs.

Inlägget är speciellt till Johanna :D Hej hej!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mkt:)

2009-10-27 @ 21:24:33
Postat av: Madelene

Men, ska du inte va med och spela på lördag? Eller vi kanske spelar tidigt och dom sent? Haha.

Postat av: malin

Johanna: Så lite så :D



Madde: Jo det ska jag, men sören och jag räknade ut att jag kan hinna för de spelar kl 5. Men det är de om jag vågar ;) haha.

2009-10-27 @ 22:41:36
URL: http://malinericsson.blogg.se/
Postat av: Madelene

Aha :). Men det är klart du vågar ;). Kommer säkert gå superbra för dig, ska hålla tummarna för dig när du är där uppe :D

2009-10-29 @ 23:39:34
URL: http://madelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback