Städa, städa, städa,

Uhh vad damm och katthår det 'är överallt. Det gör ju inte saken bättre att vi har för mycket möbler i detta hus! Alla rum är så små och det är fönster och dörröppningar överallt! Ångrar ibland att vi flyttade, är ju van att ha mycket utrymme. Men men, får väl ta bort lite möbler och fixa och trixa. N¨ågot jag stör mig på juat nu är att köksoffan som är i ful-furu står i matrummet och alla andra möbler där 'är i indisk stil, frutom den stora klockan då men. Tror jag ska ta och föröska få in soffan i köket med dom andra ful-furu möblerna. Finns det något fulare än furu? NEJ!!!! Direkt man tittat på det blire något märke i det. Nej n'är jag flyttar till eget kommer det inte in en enda sak i furu innanför dörren.


Furu på väggarna, furu-golv furu i taket, furu-lampor, furu-soffa, furu-bord, furu-stolar, furu-hyllor.
Så hemskt fullt!

Nej nu vet alla avad jag tycker om furu. haha! Får nog snart övertala mamma att vi köper nya köksmöbler i icke-furu ;) haha!!

Nu ska jag återgå till städinga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback