kallt!

På styrkan blev det crosstrainer (stav?) 30 min sen styrka i ca 30 min. Härligt! Vid konditionsmaskinerna hade de gjort om och så har de satt upp en tv man kan kolla på när man tränar. Fan va bra, då glömmer man ju bort tiden. Perfekt!
Efter styrkan åkte jag hem och duschade sen bar det av hem till Ida där Sandra, Jocke och Linda var. Bullkalas vart det :) Fick för oss att gå upp till Norra och höra om revyfilmen var klar. Det var den!! Jihhooo! Så vi kollade på den, det var härliga tider!

Ska gå ut till garaget och lägga i vinterdäcken i bilen och åka upp till pappa. Tyckte de va lite för kallt att stå här ute på backen å byta däck, bättre att vara i Bergsäng då jag kan vara i deras garage. I vårat garage går det inte in någon bil, massa skit överallt!

Kallt vare ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback