Helgen

Fredag

Jobbade till klockan 18:00. Härligt med lite pengar! När jag slutade åkte jag hem, åt lite mat å satt vid datorn. När klockan blev efter 19 så åkte jag ner till älvstranden för att titta på när u-lage spelade. Linda och Johan kom och gjorde mig sällskap också. Matchen var riktigt rolig att titta på, å u-lage vann med 3-2 tror jag? hmm?

Lördag

Förmiddagen var bara dryg, gick runt här hemma, letade fram kläder, matchdräkten osv. 14:30 kom Gila och hämtade mig å åkte till bussen vid vågis. Då bar det av till Kristinehamn på match. Första perioden var rätt så dålig, den slutade 1-3, sen andra tror jag det blev 0-0 sista vart det 1-2. Så matchen slutade med 2-5. Synd eftersom vi spelade ovanligt bra den andra och sista perioden. Men men, det är bara att vara positiv och ta nya tag. Det blir igen på söndag mot Deje tror jag, då jävlar. Måste också tillägga att jag gjorde ett mål på matchen, det fulaste målet någonsin men ändå, Erika sköt i ribban och bollen kom bakom målvakten precis vid mållinjen och sen ut och jag petade in den. Haha!! När vi var hemma från Kristinehamn åkte jag till mina kära vänner. Johanna och Ida var vid Sandra, fan det var riktigt länge sen jag hade så kul! Såg på revyfilmen igen, oj oj oj! Den blir bara bättre och bättre! Åkte hem vid ca halv 2. Tack för den kvällen, ni vet att ni är bäst!

Sandra har en zebra nej, giraff nej, kamel nej, dromedar som heter Rubert! Rubert min vän.

 

Söndag

Vaknade väldigt sen, fick bli frukost och sen datorn en sväng. Vid 15:00 åkte jag till farmor, var där till kl va 16. Hann inte vara där längre för jag skulle upp på årsmöte för innebandyn, min tränare visste inte om det var halv fem eller fem, så det var lika bra attvara där tills halv. Det började iaf fem, fick sitta på parkeringen ett tag iaf. Tröstade mig med att Ida satt där i 2 timmar när det var årsmöte sist :P haha!
Sen idag har jag inte gjort så mycket mer. Slöat mest.

Imorgon

Imorgon blir det en roadtrip med Ida upp till Sälen. Hon ska på jobbintervju, härligt!!! Woho! Det ska bli en tripp utan des like;) Hoppas vi kommer hem i tid så det blir en fika med Johanna. Hon åker på tisdag igen, BLÄÄÄ!! Ska att åka till henne när jag får pengar.

 

Nu får det blir punkt för denna gång, ska lägga mig så jag orkar upp imorgon, brukar oftast vara väldigt seg på mornarna nu förtiden.

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA, Rubert! :'D



Du är bra :)

2009-10-25 @ 18:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback