FAN FAN FAN fan fan fan

Är nu hemma från träningen. Gick ovanligt bra idag, men som vanligt när något går lite bättre för mig förstörs det direkt. Trampa snett med den foten som jag har en stukning på. Kan i vanlig fall knappt röra den åt sidorna. Det var så nära att jag skrek ocg jag kände hur tårarna brände. FY FAN!

Nya ute skor måste jag ha snart, benhinnorna vill inte vara med längre. Men skor kostar pengar och malin har inga pengar, plus att skatten på bilen kommer snart och hur ska malin kunna betala det utan pengar? Sen medlemsavgiften till innebandyn. Hej Kronofogden ni är välkommna att komma direkt så behöver vi inte dra ut på det vetja. BIL JÄVEL! Varför ska den vara så jävla dyr i skatt? Den är ju faan dyrare än skatten på bror mins bil. Uhh. Nog på klaging nu, det hjälper inte.

Imorgon måste jag bege mig till styrkan, va ett tag sen jag körde styrka. Börjar bli lite trött på maskinerna där, vill ha någon att träna med också. Får väl sätta ut en kontaktannons i veckobla ;)

Nej kanske ska ta och läsa andras bloggar så jag får läsa om deras perfekta liv. :)

 


Vill dit igen. Tider det. Framtiden väntar.





Med den bilden säger vi god natt!

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback