4 oktober

Riktigt höstväder idag!
Seg har jag varit hela dagen, gick upp vid 11 klädde mig inte förrän vid kl 2 då jag tog en promenad. Precis när jag var vid infarten till huset började det regna som bara den. Hade iaf tur!
Vid halv 5 åkte jag och mamma ner till karléns väg och fick nybakade bullar. Härligt! Satt där och snarja ett tag. Sen gjorde jag mig en sväng upp till pappa, ställde bla in ljuset på bilen så nu är det perfekt.
På vägen hem, jämt när jag kom ur Bergsäng ligger det en död grävling mitt i vägen, alldeles blodig. Stackarn!! Men tråkigt för den som körde på den om det var en vanlig bil, hej trasig!

Weeej! Till tisdan beställer nog Rickard tid för tatuering åt mig :D Härligt!

Ska nog snart lägga mig och läsa och sen sova. Får se om det blir styrkan till morgonen, känner att jag har en förkylning på gång, men kan ju åka dit och ta det lite lugnt kanske. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback