12 oktober

Jaha!

Dagen började med att jag gick upp vid 09:50. Kom på då att jag har tid vid arbetsförmedlingen vid 10:30. Oj da! Det var bara att skynda sig och klä sig och allt å sen åka bort dit. Där hände det väl inte så mycket, finns ju inte så mycket jobb. Men jag hoppas på svanströms, har skickat iväg CV och så men man kanske ska ta och åka bort dit och visa sig. Hmm, svårt det där också, det kanske är bra eller så tycker de att man är för på kanske?
Får se hur jag gör. Kanske ska ta och lämna ut CVt till lite andra affärer här också? Jag vill bara ha ett jobb!!
Jag har all tid i världen att göra något men inga pengar. Uhh! Ska betala medlemsavgiften till innebandyn också, då är jag direkt luspank!

Livet som arbetslös arbetssökande är väl för underbart!

Nej får väl ta och hitta på något nu kankse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback