1 oktober

1 oktober, hösten är verkligen här. Det är hur kallt som hellst ute.

Idag lyckades jag gå upp kl 9 iaf, hade ställt den på 8 men orkade inte då. Ska försöka med 8 till morgonnen.
Gick upp, åt frukost, klädde mig och drog till styrkan. Det var jag och alla pensionärer där :) haha! Det är att allt söta! Det fick bli styrka i en timme, sen kände jag att jag behövde lite sol, så det fick det bli i 20 min.
Sen hem, kolla lite på tv, tog en te kopp och massa vatten.
Till mat idag fick det blir kyckling gryta. Grillad kyckling, wokgrönsaker, majs, tomater, solsrosfrön, syltlök, chili, cayennepeppar, lite cream fraich, matkorn och couscous. Blev riktigt lyckat må jag säga.

Nu vet jagh inte riktigt vad jag ska göra. Det finns ju en hel del måsten, tex dammsuga, tvätta, ta bort alla döda blommor ute osv. Men det är inget som är speciellt kul. Väljer nog att gå ut en sväng, kommer säkert frysa ihjäl ;)

Nej, en tekopp kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback