Tjejligan

Nyss kollat på tjejligan, rolig film men också lite sorlig i slutet när alla träffas igen. Hoppas en själv inte ska behöva gissa namn på vänner för att man inte träffat dom på flera år. Usch!! Men livet har ju sin gång, tråkigt nog.

Idag har jag varit hos farmor. Hon har att minne som bara den hon. När vi kom dit bad hon mig och pappa att gå ner i källaren för att hämta en grå tröja med rosa ränder på. Hur kan hon komma ihåg att hon har just den tröjan där när hon inte ens var med och hängde den där? Farmor har att koll på allt hon, älskade farmor.

Senare var jag ner till älvstranden med IDaa och Becka å kollade på innebandy, först damerna, de vann. Sen herrarna men de förlorade. De spelade bra båda. Herr matchen var riktigt spännande!

Ska lägga mig snart och imorgon bär det av till Väse på match, känner mig göör sugen nu. Ska spring bena av mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback