Sleten

Körde lite kondition på träningen idag så nu är mina ben TRÖTTA! Det är så det ska va!!! Synd att vi var bara 8 stycken på träningen men den va ändå väldigt bra. Hade för en gångs skull bra tempo även när vi var så få.

Har just duschat, ska nog snart lägga mig och läsa i gossip girl. Funderar på när jag ska gå upp imorgon, ska till styrkan och köra lite styrka. Det är ju goast att gå upp i tid och vara där tidigt, för då är det inte så mycket folk och så har man hela dagen sen på sig att göra något annat, som tex att sitta vid datorn ;) haha! Känns som om det är de enda jag gör. Sover, äter, tränar och sitter vid datorn. Men det ska det bli ändring på snart hoppas jag!

Nej nu ska jag in på FB och sen läsa andra bloggar.
God natt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback