24 november

Helloooo!
Fått en anmärkning av Johanna att det var länge sen nu igen :P Får väl skriva lite dåra.

Livet är som vanlig i lilla Hagfors. Inget förändras, eller när det väl gör det så gnäller en och en annan. Lite vägarbete och så sker väl lite här och där ;)

I söndags till styrkan och till farmor. På kvällen var jag med Ida, Sandra och Becka. Kollade på tv och snarjade lite. Trevligt! Sista myskvällen innan IDaaa åker. Fy fan säger jag bara! Men tur att det inte är så där jättelångt till Sälen :D
I måndags var jag först till styrkan en sväng sen hem och gjorde inget om jag minns rätt. Svårt att komma ihåg allt man gör ju ;) Sen på kvällen vare träning, lite med folk som vanligt på måndagsträningarna. Sen på onsdagar är det jättemånga. Lite synd bara.
Idag var jag också till styrkan sen vare "hejdå" fika med IDa och Sandra. Satt där ett bra tag sen drog Sandra för att skjutsa bror sin och jag å Ida att kvar ett bra tag till. Härligt!! Sen blev jag med Ida till Pekås och Domus för att handla. Har nu äntligen köpt schampot TRESemmé, hoppas det är bra. Var ju gööör billigt på Pekås. Köpte mig en ny tandborste om någon idiot vill skriva upp. När vi var klara med att handla åkte vi hem till Ida och satt dr tills hon skulle på träning. Då fick jag åka hem och äta. Så nu sitter jag i sängen och leker med barbie, lego och dockor. Daadddaaddaaa!

Imorgon ska jag med världens bästa Ida och världens bästa Linda och ta svinsprutan. Min läkare sa att det var lika bra att ta den, 'även om jag inte hade någon större risk att bli allvarligt sjuk. Får väl göra som doktor Påhlsson säger;)


Här har du något att läsa Johanna :D haha!


Kommentarer
Postat av: Sandra

JA SKA MED, JA SKA MED! ;D

2009-11-24 @ 22:52:00
Postat av: Johanna

Bra, fortsätt så här nu malin:)

2009-11-25 @ 12:41:32
Postat av: malin

Weeeej! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback