Rally

Har nu äntligen kommit hem! Har nog varit hemma i en timme. Kom till serviceplatsen 04:50 i morse. Jag var då mycket trött!! Det var nästan som vanligt i tidkontrollen bara lite sämre klocka. Annars var väl helt okej.

Ikväll ska jag skjutsa Gila & co. till folkan. Orkar inte själv bli med.
Min tränare hade ringt mig förut och sa att jag kunde vara med på matchen i morgon för att alla papper var klara, men jag var tvungen att tacka nej, måste göra skolarbete i morgon plus att jag kommer nog vara jäkligt sleten.

Nu ska jag ta och göra mig iordning. Funderar på att gå ut på hagfors i några affärer. Själv, lite tråkigt men de får gå.


BYE!

Kommentarer
Postat av: Madelene

men malin, va med på matcehen! ::D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback