Snart träning.

Hoppas träningen är lika rolig som i måndags. Svetten ska rinna!! Jäkligt glad att jag
lnaden i munnen är bättre nu, kan bita ihop.

I morse blev det väldigt stressigt. Jag ställde aldrig klockan eftersom jag antagligen skulle till tandläkarn och se vad som var fel, men när jag vaknade halv 8 hade jag inge ont, så då var det till att gå upp och göra sig i ordning och skynda till skolan. Hann inte äta, jag som alltid dricker te och äter flingor. Gissa om jag var hungrig eftersom sist jag åt var vid lunch. Så på IR lektionen var jag lite små grinig och hans fick reda på att jag inte kunnat äta något så han sa att nu går du ner till Werner och köper sig något. Har du pengar?! Men klockan var inte 9 än då de öppnar så jag väntade och vi fick en uppgift vi skulle göra, så sa han, nu går du!! Haha!! Omtänksam är Hans iaf.

Håller på och skriver i ordning en redovisning om Amy Winehouse, men det finns inte så mycket om henne. Ska ha mellan 5-10 min och jag har bara 2 nu, men ska ha med en låt och visa lite bilder. får väl sluddra lite och stamma som jag är väldigt bra på. Tappa papperen och så, allt för att dryga ut tiden.

Trött är jag också, skulle ha sovit förut. Kan ju göra de nu, men känns som om de inte hinns.
Tror jag börjar bli förkyld, ont i halsen, så jag kanske ska ta mig en kopp te. -skulle sitta fint faktist.

Sen när jag kommer hem från träningen måste jag läsa på spanskan, de går riktigt dåligt för mig i det ämnet, jag gör aldirg läxorna, och sällan är de speciellt svår. Nu ska vi läsa en text och sen återberätta de. Jag har om Bolivia och Venezuela. Måste ta tag i spanskan, vill kunna tala flytande.

Nej  en kopp te var det om jag orkar gå från soffan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback