Psykos, borderline, antisocial beteendestörning, neuros, tvångsneuros...

Alla ord cirkulerar i huvudet. Klara jag inte detta prov vette faan. Men jag ska klara det!!!!
Dålig uppdatering pga psykologin.
Fick väskan på posten idag, det var friis & co. Fan va bra jag är när det gäller att fynda.
Snart kommer det en till väska om jag har turen med mig.
Lägger upp bild på den nya i morgon.
Usch, jag har sen träning i morgon igen, så jag funderar på att sova hos pappa då. Ska ju till han efter skolan så han får hjälpa mig med IR:en så jag klarar det provet.  Känns som om det är lika bra att stanna där över natten då.

God natt!

....stress, ångest, DSM 4, PTSD, schizofreni, hysterisk personlighet, kleptomani, hypokondri, depressioner,

Kommentarer
Postat av: knast

dags för skärpning här nu... vill du hålla på som mig hela livet?

2009-05-11 @ 20:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback