Gröna bävrar

Dålig uppdatering jag vet, men jag är inte motiverar längre. Våren är på väg, det känns. Men men.

Idag har det väl inte hänt speciellt mycket. Har varit till det tråkiga biblioteket, finns det något tråkigare ställe? Törr luft, törr inredning, törr människor.  Haha! Hittade iaf en bok som jag skulle ha. Åkte upp till järnbolaget en sväng också.
Fick också den där "kropps strumpan" eller vad man ska kalla det. Som jag ska ha under balklänningen, testade den med balklänningen förut och det belv mycket bättre. Men det var inte det lättaste att få på sig "kroppsstrumpan", fick faktist med intruktioner :D haha!
När mamma slutade åkte vill till nina och jolin, fikade. Jag tog med mig jolin till domus och köpte mig en pilates boll och boken asyl.

Ska nu se på tv4 film. Vid din sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback