Den rosa vargen sjunger

Är nu hemma från träninge,har varit det ett bra tag. Det va inte lika roligt i dag som i måndags. Men men.
Match till helgen också, ska vara back. Vill inte, men de får väl gå. Så nu ända till lördag ska jag behöva gruva mig för att få sitta på bänken. Det är något jag verkligen hatar eftersom jag ALLTID har fått det och sen aldrig fått en förklaring om vad jag behöver göra bättre. Men jag vet ju att det är bättre i Edebäck så det inträffar nog inte.

Både läxan i spanskan och IR:n och även redovisningen kommer skita sig!! Dret skola är det enda jag kan säga, vi har lektioner men utöver de ska det vara läxor hit och dit, går vi inte i skolan för att vi ska lära oss där? Ska bli gött att få börja jobba istället, då slipper man de där jäkla läxorna. FAN!!

Känner att detta inlägg blev väldigt negativt, men livet är ju inte nara positivt.

I morgon är det sista dagen inför helgen. Gött!!
 
Ska väl snart sova så jag orkar upp.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback