Den är lika vit som den svarta snön

Då var denna fredags kväll slut i stort sett. Tror jag ska ta och lägga mig snart. Tänke gå att inte gå upp allt för sent i morgon, tänkte även åka till styrkan på morgonen. Träna och sola. Det känns som om det bara 'är jag som tycker om att träna själv. Alla säger att det är lättare att vara fler, men för mig är det faktist tvärt om. Man har massa bra musik i telefonen och sätter i hörlurarna. Det är rogivande. Man slipper prata, iofs kan de varakul också i bland. När man är själv behöver man bara tänka på sig själv och inte behöva bry sig om någon annan. Det låter dumt men. Haha!

Har varit inne på tradera lite nu, såg en friis & company väska som låg ute för 25 kr. Säljaren är nog inte medveten om att det är en friis & company, jag upptäckte det genom dom där små metall"smyckena" som sitter på i ett snöre. Det är några timmar kvar, hoppas jag får den. Lite kul med en annan väska för en billig slant. Jag borde komma på en bra idé om vart jag kan ha alla mina väskor, just nu ligger de spridda på golven i mina rum.

Nu ska jag ta och läsa några bloggar och sen lägga mig.



Kommentarer
Postat av: ani

sv: tror du att det är bäst att vara singel eller i ett förhållande på alla hjärtans dag?



http://annaelisabethlinde.blogg.se

2009-02-13 @ 23:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback