Julgranen är klädd!

Så nu har jag klätt granen.
Här är resultatet:

Där under ligger min enda köpta julklapp och den är till Linda :)
Hoppas jag kan köpa fler till veckan! Pengar från af väntar jag på.


Vad tycker ni om vita julgranar?
Julsakerna bli mer och mer otraditionella. Förut var det bara i stort
sett bara grön och röd som var riktiga "julfärger". Men nu används mycke mer
olika färger.
Många tycker ju att det är hemskt att ha tex vita granar, eftersom
det finns inga riktiga vita granar. Dom ska vara gröna.

Jag tycker det är kul med lite annorlunda! :)


Kommentarer
Postat av: AH

mysigt!!

sv; så lite så :D

Postat av: Anna

sv: varsågod !

2009-12-19 @ 01:29:04
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: LOVISA

vilken fin gran :)

2009-12-19 @ 14:20:28
URL: http://lovisahogbergs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej, ja vill ha grön gran. Konservativ ;)

Jävlar va du har börjat uppsatera nu då, bra bra :D

2009-12-19 @ 16:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback