Jula

Nu är julen förbi denna gång också. Blev att en bra jul för min del. Först till farmor och så, sen hem äta, öppna paket. När det var klart så åkte vi en sväng till skålviken där pappa och co var, sen vidare upp till Gravol.
På Juldagen åkt ejag upp till pappa för att äta mat och öppna paket. Var där till typ kl 5. Vidare hem och sminka om sig och drog till IDa. Va där i kankse 1 timme sen åkte vi till Linda en sväng och vidare till Elina.

Drog väl till folkan vid en halv 12 kanske. Hade det riktigt roooligt där!

Vaknade idag av telefonen vid 10, ni som känner mig, gissa om jag vart arg?! Hemtelefonen vare också. Mamma var ute och skottade så det ringde hur länge som helst. Då gick jag upp, satte mig i osffan, åt frukost och sen somnade jag en sävng. Vaknade vid 12 då gick jag upp till sängen och sov till typ 3. Rikigt skönt eftersom jag inte kom hem förrän halv 4 i natt.
Kände förut vid halv 9 att jag bara ätit massa och legat och degat hela dagen, så det fick bli styrkan en sväng. Var rikrigt seg. Det fick bara bli 20 min på trappmaskinen. Helt dö!


Tack så himla mycket till er som sa allt fint om mig under kvällen/natten! Jag uppskattar det verkligen!



Nej nu ärrä väl dax att lägga sig kankse. Faan måste duscha först!

Kommentarer
Postat av: Becka

varsego! ;) måste säga att du är skit duktig!! lycka till med det!! du ska se att ja ska bli med dej som en idiot efter nyår t styrkan :D du blir inte av med mig då inte ;) haha!

2009-12-27 @ 18:43:53
Postat av: Sandra

Ja, emmn det är gött att du är så motiverad Malin. Det är bara att hänga i, du kan! :D

2009-12-28 @ 16:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback