Städa, städa, städa

Uhh!! Garaget är inte klart på långa vägar, fan va dret vi har där inne. Fattar inte vad vi har allt till engång. Och tänk om vi bara hade en sak av allt, nej minst två av varje. Ska fortsätta i morgon igen.

Funderar på att dra mig mot duchen och sen åka till apoteket.
Sen vet jag inte vad jag ska hitta på med, kanske ska gå in på expert, min mobil vill inte riktigt ladda. Sen kanske jag borde åka och förstora ringen jag fick när jag fyllde år? Hmm.

Ikväll blir det iaf träning, 20:00 till 22:00. Härligt, men hoppas bara på att det blir många. Och inte bara sju som vi var sist. Blir bra det när vi har match till söndan.



MÅSTE KÖPA LIM OCKSÅ!!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Det kommer säkert komma fler idag, och speciellt på onsdag. Vi har ju match till helgen ;). Haha!

Postat av: Madelene

Fast alla kanske inte vet om det, kom jag på. För de har ju inte varit på träningarna, haha!

2009-08-31 @ 16:36:22
URL: http://madelenee.blogg.se/
Postat av: malin

Haha! Men vi får hoppas på att många kommer :D

2009-08-31 @ 16:50:11
URL: http://malinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback