Home, home

Hemma i sängen nu.
Det var en riktigt skön träning, jobbig dock men det är ju så det ska vara.
Till en början verkade det som om vi bara skulle bli 5 men den kom Jennie också, så vi var 6 stycken som värmde upp ute. Sen kom det fler så vi blev iaf 9 stycken. Haha!!
Men iaf så blir det ingen match på söndag, sjuhärad eller va fonken de hette har dragit sig ur.

I bilen på väg upp till ekshärad pratade vi på broccoli så nu är jag gööör sugen på det. Broccoli med salt på! Det ska de få bli imorgon till maten. Gött!!







Nej ska nog ta och kolla andra bloggar nu, menade att jag skulle fortsätta med mitt 2007 album men så klart glömde jag limmet i bilen. Men får väl göra klart det i morgon. Funderar på också om det var i morgon jag skulle till arbetsförmedlingen, ska kolla det i kalendern.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback