Fotobok

Hittade denna sida Fuji.
Ett erbjudande om att få en fotobok gratis. Helt perfekt då jag funderat ett tag på att skaffa en för studenten.
Har iofs börjat göra en annan fotobok men har inte gjort så mycket så det är väl lika bra att ta detta erbjudande. Aldrig fel.
Ska bara få tag i alla bilder jag vill ha med och sen välja ut vilka som ska vara med. Haha!

Fotoböcker är ju mycket finare än vanliga album tycker jag. Man kan göra så mycket mer än att bara sätta in bilder. Tex välja bakgrund, sätta in text, ha olika färger osv. Efter att Madde fick sin så blev jag ännu mer sugen ¨på att skaffa sån, kanske ska även ha en för speciella minnen?
Får ta och sätta mig med det någon dag fram över.


Kommentarer
Postat av: Gila

Har redan gjort en sån där gratis för studenten ja :) Gjorde jag direkt, fick erbjudandet när mamma å pappa gjorde skylten. Men denna var inte lika rolig att göra som på den sidan vi gjorde maddes-fanns mer att välja mellan där. Men det är helt klart bättre än ett album eller så. Rolgit emd en fin bok :) Kul att göra också.

2009-08-21 @ 09:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback